Зміст
Історія нашої школи 
Короткі відомості про педагогічний колектив
Новини
Фотогалерея  

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВОЛОЧИСЬКОЇ РДА

ЮХИМОВЕЦЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ





Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників

Педагоги школи щорічно є учасниками районного педагогічного фестивалю, де представляють свої творчі доробки. Це такі педагоги:

Шмига С. А. - вчитель математики. Завдання для роботи з обдарованими дітьми ("Олімпіадні завдання з математики для 6, 8, 9 класів", "План                              роботи та журнал обліку гуртка "Юний математик", "План роботи та матеріали до проведення "Тижня математики в школі");

Герасимчук В. С. - директор. "Управлінська діяльність керівника школи по створенню умов здорового та інтелектуального розвитку дітей";

Герасимчук В. С. - вчитель історії і права. "Організація вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках історії (з досвіду роботи)";

Стаднічук В. С. - вчитель української мови в літератури."Безсполучникове складне речення (Урок-презентація)"; V "Микола Житар  - Література                                   рідного краю". Збірки - "Дотиксерця", "Щоденник солдата Михайла Нікішенка ";

Олійник І. О.  - педагог-організатор. Тренінг для батьків "Чи добре ви знаєте своїх дітей?";

 Олійник І. О. - вчитель української мови і літератури. Урок-гра "Значення творчості Т. Г. Шевченка";

Мельник Л. В. - вчитель математики і інформатики. "Вікторина з математики і інформатики для учнів 7-9 класів";

Степасюк Н. І. - вчитель Початкових класів. "Формування навичок звуко-буквеного аналізу слів і розвиток артикуляції звуків";

Андрусевич Р. 3. - вчитель початкових класів і образотворчого мистецтва, класовод 3-ого класу. "Методична розробка уроку математики в 3 кл.                                      по темі "Ділення суми на число. Розв'язання задач двома способами", "Формування самостійності мислення молодших                                            школярів  на уроках образотворчого мистецтва".

Лепікаш С. Є. - вчитель російської мови і зарубіжної літератури. "Підсумковий урок повторення та узагальнення вивченого протягом першого                                     півріччя у формі популярного шоу для школярів "ЬО - Еврика".

Програмовий матеріал з базових дисциплін викладають відповідно до діючих Програм, затверджених Міністерством освіти і науки України.

Впровадження інноваційних педагогічних технологій  у навчальний процес

      Педагогічні інновації пов'язані із застосуванням інтерактивних методів у навчально-виховний процес. Кожен  вчитель- предметник школи розробив уроки з використанням інтерактивних методів навчання. Під час засідань методичних об'єднань, районного семінару молодих вчителів, атестації закладу показано ці методи на уроках. З них можна виділити найбільш позитивні, які сподобались дітям, схвалені вчителями та дали добрі результати: робота в парах, методика "Мозаїка", "Мозковий штурм", методичне розв'язання проблем "Мікрофон", рольова гра, аналіз ситуації, дискусія.
 Дані методи використовують на уроках історії (Герасимчук В. С), української мови і літератури (Стаднічук В. П., Олійник І. О.), математики (Мельник Л. В., Шмига С. А.,), початкова школа (Андрусевич Р. 3., Степасюк Н. І).
На уроках англійської мови (вчитель Деркач М. А.) застосовують інтерв'ювання, плакати, листівки, комп'ютерне навчання. Серед інновацій вивчення математики і інформатики у вчителя Мельник Л. В. використовуються: комп'ютерне навчання і пошукова діяльність.
Лепікаш С. Є. використовує літературну гру, "Режисерування тексту", рольові ігри, дослідницькі завдання, "Коло ідей".
Шмига С. А. - вчитель математики у своїй роботі використовує традиційні та інтерактивні технології оцінювання.
На уроках образотворчого мистецтва Андрусевич Р. 3. використовується інтерактивний метод вираження думок і почуттів за допомогою малюнка (невербальними засобами). Учні отримують взаємне інформаційне, духовне збагачення.
                     Досвід роботи вчителів школи свідчить, що найбільш ефективним за результатами є інтерактивне навчання.
Методичним кабінетом школи на основі методичної літератури та  досвіду роботи вчителів школи розроблено пакет інструкцій, інформацій, порад щодо інтерактивного навчання.

Організація методичної роботи та її результативність

В школі організована методична робота згідно наказу №123 від В 1.08.2006 р. "Про організацію методичної роботи з педагогами школи".

В   основі   виховної   роботи   школи,   яка   носить   особистісно-орієнтований характер, лежать завдання Програми національного виховання. 

Над реалізацією Програми працюють усі учасники навчально-виховного  процесу:  адміністрація  школи, педагогічний та учнівський колективи,  батьківська громадськість та громадськість селища.

Координують та організовують виховну роботу в закладі директор школи Герасимчук Валентина Сергіївна, педагог-організатор Олійник Ірина Олександрівна та голова методоб' єднання Стаднічук Валентина Петрівна, керуючись у своїй діяльності державними нормативними документами, моральними цінностями суспільства, загальнолюдською та національною культурою,  науковими  знаннями,  подіями  і  факторами  навколишньої

У закладі використовуються різні форми і методи виховання особистості школяра: інформаційно-освітні, організація життя учнівського колективу, індивідуальна підтримка морального розвитку особи, колективна та індивідуальна творча діяльність, інші допоміжні методи.

При організації виховної роботи враховуються і фактори позашкільного впливу на учнів.

Головою методоб'єднання класних керівників Стаднічук В. П. на належному рівні організовано роботу з класними керівниками та класоводами шляхом проведення методичного об'єднання, семінарів, презентації індивідуальних доробків, методичних тижнів, випуску методичного бюлетеня та ін.

Завдяки належній організації роботи з батьками заклад домігся їх активної участі у навчально-виховному процесі. Співпраця з батьками базується на вивченні відомостей про кожну сім'ю, анкетуванні батьків та учнів, проведені загальношкільних та покласних батьківських зборів, організації шкільного батьківського всеобучу, залучення батьків до усіх шкільних справ.

Важливу роль у виховній роботі з учнями адміністрація школи та педколектив приділяють організації в закладі учнівського співуправління, яке відзначається дієвістю і набутим досвідом діяльності заслужило право на існування у школі, яке вміло організовує педагог-організатор Олійник Ірина Олександрівна.

Учнівське самоуправління школи включає в себе усі шкільні дитячі об'єднання: учнівський комітет, який складається із 6 комісій; ДЮО "Подолята" (25 учнів початкових класів) і ДЮО "Калинове братство" (40 учнів 5-9 класів); шкільні клуби "Громадянознавство" та Євроклубу "Промінчик", пошуковий загін історико-географічного напряму "Пошук". ДЮО "Подолята" працює за напрямами гри-подорожі "Подоляночка".

Виховна робота в позаурочний час побудована на ентузіазмі вчителів, батьків, громадськості села.

 


Зміст   \ Історія нашої школи та населеного пункту  \  Короткі відомості про педагогічний колектив  \  Новини  \  Фотогалерея

контакт з нами





Сайт управляется системой uCoz