Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних
працівників
Педагоги школи щорічно є учасниками районного
педагогічного фестивалю, де представляють свої творчі доробки. Це такі педагоги:
Шмига С.
А.
- вчитель математики. Завдання для роботи з обдарованими дітьми
("Олімпіадні завдання з математики для 6, 8, 9 класів", "План
роботи та журнал обліку гуртка "Юний
математик", "План роботи та
матеріали до проведення "Тижня математики в школі");
Герасимчук
В. С. - директор. "Управлінська діяльність керівника школи по створенню
умов здорового та інтелектуального розвитку дітей";
Герасимчук
В. С. - вчитель історії і права. "Організація вивчення краєзнавчого
матеріалу на уроках історії (з досвіду роботи)";
Стаднічук
В. С. - вчитель української мови в літератури."Безсполучникове складне
речення (Урок-презентація)"; V "Микола Житар -
Література
рідного
краю". Збірки -
"Дотиксерця", "Щоденник солдата Михайла Нікішенка ";
Олійник
І. О. - педагог-організатор. Тренінг для
батьків "Чи добре ви знаєте своїх дітей?";
Мельник
Л. В. - вчитель математики і інформатики. "Вікторина з математики і інформатики
для учнів 7-9 класів";
Степасюк
Н. І. - вчитель Початкових класів. "Формування навичок звуко-буквеного
аналізу слів і розвиток артикуляції звуків";
Андрусевич
Р. 3.
- вчитель початкових класів і образотворчого мистецтва, класовод 3-ого
класу. "Методична розробка уроку математики в 3 кл.
по темі "Ділення
суми на число. Розв'язання задач двома способами", "Формування
самостійності мислення молодших
школярів на
уроках образотворчого
мистецтва".
Лепікаш
С. Є.
- вчитель російської мови і зарубіжної літератури. "Підсумковий урок
повторення та узагальнення вивченого протягом першого
півріччя у формі
популярного шоу для школярів "ЬО - Еврика".
Програмовий матеріал з базових дисциплін викладають
відповідно до діючих Програм, затверджених Міністерством освіти і науки
України.
Впровадження інноваційних педагогічних технологій у
навчальний процес
Організація методичної роботи та її результативність
В школі організована методична робота згідно наказу
№123 від В 1.08.2006 р. "Про організацію методичної роботи з педагогами
школи".
В
основі виховної роботи
школи, яка носить особистісно-орієнтований характер,
лежать завдання Програми національного виховання.
Над реалізацією Програми
працюють усі учасники навчально-виховного процесу:
адміністрація школи, педагогічний та учнівський колективи,
батьківська громадськість та громадськість селища.
Координують та організовують
виховну роботу в закладі директор школи Герасимчук Валентина Сергіївна,
педагог-організатор Олійник Ірина Олександрівна та голова методоб' єднання
Стаднічук Валентина Петрівна, керуючись у своїй діяльності державними
нормативними документами, моральними цінностями суспільства, загальнолюдською
та національною культурою, науковими знаннями, подіями
і факторами навколишньої
У закладі використовуються
різні форми і методи виховання особистості школяра: інформаційно-освітні,
організація життя учнівського колективу, індивідуальна підтримка морального
розвитку особи, колективна та індивідуальна творча діяльність, інші допоміжні
методи.
При організації виховної
роботи враховуються і фактори позашкільного впливу на учнів.
Головою методоб'єднання
класних керівників Стаднічук В. П. на належному рівні організовано роботу з
класними керівниками та класоводами шляхом проведення методичного об'єднання,
семінарів, презентації індивідуальних доробків, методичних тижнів, випуску
методичного бюлетеня та ін.
Завдяки належній організації
роботи з батьками заклад домігся їх активної участі у навчально-виховному
процесі. Співпраця з батьками базується на вивченні відомостей про кожну сім'ю,
анкетуванні батьків та учнів, проведені загальношкільних та покласних
батьківських зборів, організації шкільного батьківського всеобучу, залучення
батьків до усіх шкільних справ.
Важливу роль у виховній роботі
з учнями адміністрація школи та педколектив приділяють організації в закладі
учнівського співуправління, яке відзначається дієвістю і набутим досвідом
діяльності заслужило право на існування у школі, яке вміло організовує
педагог-організатор Олійник Ірина Олександрівна.
Учнівське
самоуправління школи включає в себе усі шкільні дитячі об'єднання: учнівський
комітет, який складається із 6 комісій; ДЮО "Подолята" (25 учнів
початкових класів) і ДЮО "Калинове братство" (40 учнів 5-9 класів);
шкільні клуби "Громадянознавство" та Євроклубу "Промінчик",
пошуковий загін історико-географічного напряму "Пошук". ДЮО "Подолята"
працює за напрямами гри-подорожі "Подоляночка".
Виховна робота в позаурочний
час побудована на ентузіазмі вчителів, батьків, громадськості села.